Parklift. Autostāvvietas pacēlāji ("stāvvietas lifti")
Divu - trīs līmeņu autostāvvieta, kurā automašīnas novietotas uz cietām platformām, pārvietojamām vertikālā plaknē, izmantojot hidraulisko piedziņu, tādējādi atbrīvojot vietu jaunas automašīnas novietošanai.
Darbības joma:
Parklift 340
Nodrošina neatkarīgu autostāvvietu katrai automašīnai slīpās platformās (slīpums - 16,7 procenti) un iebraukšana uz abām platformām tajā pašā leņķī. Šīs platformu izkārtojums ietaupa gan telpas augstumu, gan bedres dziļumu. Sistēmas 313 uzstādīšana prasa mazākus būvdarbu apjomus, un tās konstrukciju izmaksas ir ievērojami zemākas nekā citu tās pašas modeļu rindas sistēmas (piemēram, sistēmas 440). Savu parametru ziņā modernizētā sistēma 340 būtiski neatšķiras no sistēmas 313: tās augšējās platformas slīpums ir samazināts no 16,7 līdz 9 procentiem, bet apakšējās platformas slīpums - līdz 13 procentiem.
Parklift 401
Sistēma ir platforma, kas tiek pārvietota vertikālā plaknē ar hidraulisko piedziņu. Lai izbrauktu ar automašīnu uz augšējās platformas, ir jānoņem zemākā automašīna. Sistēmā bedre netiek izmantota.
Atšķirība starp sistēmu 401 un sistēmu 411 ir tā, ka augšējā platforma atrodas slīpi, tas nodrošina telpas augstumu līdz pat 0,4 m.
Parklift 403
Ar sistēmu 403 un 413 palīdzību platumā, kas ir nedaudz lielāka par vienas autostāvvietas laukumu, var uzņemt trīs automašīnas. Parklift 403 sistēmā ir viens piekļuves un trīs stāvvietu līmeņi, un šis risinājums šķiet visekonomiskākais. Iebraucot ar automašīnu uz augšējo platformu, tā atrodas horizontāli un abas apakšējās - zem slīpuma.
Parklift 413 sistēmas projektēšanā nedaudz palielinās uzbūves telpa: horizontāla iebraukšana uz visām trim platformām nozīmē nelielu telpas augstuma pieaugumu.
Parklift 405
Jaunā sistēma Parklift 405 izmanto tādus pašus risinājumus kā Parklift 450, bet tai ir papildu priekšrocības. Ar vēl ierobežotāku telpu augstumu, jūs varat novietot automašīnas ar tādiem pašiem izmēriem kā Parklift 450 sistēmā, iebraucot apakšējā platformā uz slīpuma. Ideāls risinājums, reaģējot uz automašīnu izmēru pieaugumu un telpu izmēra samazināšanu.
Iebraukšana apakšējā platformā ar slīpumu 14%. Augšējai platformai ir vismaz 2% slīpums, kas novērš ūdens uzkrāšanos stāvvietā
Vienotā sistēma ir paredzēta divām automašīnām, dubultā – 4 automašīnām.
Parklift 411
Sistēma ir platforma, kas tiek pārvietota vertikālā plaknē ar hidraulisko piedziņu. Lai izbrauktu ar automašīnu uz augšējās platformas, ir jānoņem zemākā automašīna. Sistēmā bedre netiek izmantota.
Atšķirība starp sistēmu 401 un sistēmu 411 ir tā, ka augšējā platforma atrodas slīpi, tas nodrošina telpas augstumu līdz pat 0,4 m.
Parklift 413
Ar sistēmu 403 un 413 palīdzību platumā, kas ir nedaudz lielāka par vienas autostāvvietas laukumu, var uzņemt trīs automašīnas. Parklift 403 sistēmā ir viens piekļuves un trīs stāvvietu līmeņi, un šis risinājums šķiet visekonomiskākais. Iebraucot ar automašīnu uz augšējo platformu, tā atrodas horizontāli un abas apakšējās - zem slīpuma.
Parklift 413 sistēmas projektēšanā nedaudz palielinās uzbūves telpa: horizontāla iebraukšana uz visām trim platformām nozīmē nelielu telpas augstuma pieaugumu.
Parklift 421
Šī sistēma piedāvā kompaktu risinājumu, ja nepieciešams izveidot vairāk vietu automašīnu novietošanai. Tā ir atkarīga autostāvvieta ar 2 platformām. Pirmkārt tiek aizņemta augšējā platforma, pēc tam - apakšējā platforma. Ja abas platformas atrodas paceltā stāvoklī, 3. automašīnu var novietot tieši uz grīdas virsmas.
Viena sistēma ir paredzēta 3 automašīnām.
Parklift 450
Sistēma nodrošina neatkarīgu stāvvietu katrai automašīnai divās savstarpēji savienotās horizontālās platformās, kas atrodas divos līmeņos un tiek vertikāli pārvietotas ar hidraulisko piedziņu: augstums starp platformām gaismā ir 1,65-1,80 m.
Autostāvvietu limuzīniem (piemēram, Mercedes izpildvaras klase, kas sver līdz 2,3 tonnām) var piegādāt sistēmas ar uzlabotu dizainu.
Parklift 461
Sistēmu veido 1-3 horizontālas stāvvietas. Visa sistēma ar stāvošām automašīnām atrodās pazemē: gaisa necaurlaidīga (augšējā) platforma, kas ļauj veikt dažāda veida pārklājumu (gofrētā loksne, marmors vai zāliens), aizver sistēmu pazeminātā stāvoklī, nodrošinot automašīnām caurbraukšanu un gājējiem – brīvu ceļu. Ja nepieciešams izņemt automašīnu, sistēma tiek pacelta, izmantojot hidraulisko piedziņu un vienmērīgi paceļ platformu uz zemes
Parklift 462
Sistēmu veido 1-3 horizontālas stāvvietas. Visa sistēma ar stāvošām automašīnām atrodās pazemē: gaisa necaurlaidīga (augšējā) platforma, kas ļauj veikt dažāda veida pārklājumu (gofrētā loksne, marmors vai zāliens), aizver sistēmu pazeminātā stāvoklī, nodrošinot automašīnām caurbraukšanu un gājējiem – brīvu ceļu. Ja nepieciešams izņemt automašīnu, sistēma tiek pacelta, izmantojot hidraulisko piedziņu un vienmērīgi paceļ platformu uz zemes
Parklift 463
Sistēmu veido 1-3 horizontālas stāvvietas. Visa sistēma ar stāvošām automašīnām atrodās pazemē: gaisa necaurlaidīga (augšējā) platforma, kas ļauj veikt dažāda veida pārklājumu (gofrētā loksne, marmors vai zāliens), aizver sistēmu pazeminātā stāvoklī, nodrošinot automašīnām caurbraukšanu un gājējiem – brīvu ceļu. Ja nepieciešams izņemt automašīnu, sistēma tiek pacelta, izmantojot hidraulisko piedziņu un vienmērīgi paceļ platformu uz zemes